Saturday, May 06, 2006

Persoonlikheidsversteurings

My paper moet oor minder as 'n maand in wees. Gevolglik doen ek gister 'n toets wat jou help om te sien watter persoonlikheidsversteurings jy alles het. Een vraag (wat seker toets vir paranoia) vra of jy dink mense sê lelike goed van jou agter jou rug. Ek dink nie mense sê lelike goed van my agter my rug nie. Ek wéét mense sê lelike goed van my agter my rug. Ek weet dit omdat daar altyd hulpvaardige mense is wat vir my kom sê wat ander mense alles van my sê. En dis soos om vir Thabo Mbeki te vra of hy dink mense sê lelike goed van hom. Natuurlik sê hulle lelike goed van hom! Dit kom saam met sy posisie. Om dieselfde rede sê mense lelike goed van my. (O ja, die toets het ook getoets vir narsisme.) Ek het egter nie gedink die toets sal verstaan nie. So op die vraag of ek dink mense sê lelike goed van my agter my rug, het ek "nee" geantwoord.

N.S. As jy ook baie werk het wat dringend moet klaar wees, kan jy die toets hier doen.
N.N.S. Hier is 'n erudiete grappie oor Narcissis.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

BlogAfrikaans.co.za