Monday, January 29, 2007

Siesa

Ek kry tot vandag toe nog koue rillings net van die prentjie.

7 Comments:

At 1:06 PM, Blogger Freddy said...

Knersus was nogal vreesaanjaend. Maar niks kom by Pinnochio nie. Sy histeriese stemmetjie was angswekkend wanneer hy benoude oomblikke beleef. Die een aand het die hase hom kom haal met 'n kis toe hy nie sy medisyne wou drink nie. Ek het daardie nag my bed natgemaak.

 
At 2:02 PM, Blogger BatCat81 said...

Muhahahahaaaa.... Waar's my tande???

 
At 3:10 PM, Blogger Adam said...

Ek soek daai DVD!

 
At 4:26 PM, Blogger Freddy said...

Adam

Kyk by Game. R99.

 
At 2:42 AM, Blogger Lammervanger said...

Knersus het stelle tande gehad wat aan 'n wasgoedlyn gehang het en gepraat het. Ek was ontsettend bang vir hulle.

 
At 12:44 PM, Anonymous Anonymous said...

aaaaaaaaah wortels wortels wortels wortels wortels wortels wortels wortels!

 
At 1:30 PM, Blogger Rendier said...

My vrou het 2 jaar terug die hele Liewe Heksie versameling, asook Pikkewouters by die SABC gekoop. Mense, het ons regtig met die goed groot geword? Karel Kat klink soos 'n pedofiel!

Pikkewouters is sekerlik die mees vreesaanjaende program op TV ooit!

 

Post a Comment

<< Home

BlogAfrikaans.co.za