Wednesday, December 13, 2006

@home

"As much of a delight to hold and use as it is to look at."

6 Comments:

At 9:30 PM, Anonymous Anonymous said...

Is dit een van daardie goed waarmee die priesters die heilige water sprinkel? Indien wel, Freddy het jy ook een?

 
At 10:27 AM, Blogger maeree said...

1. ek dag jy's met vakansie.
2. byt jou tong! freddy is 'n gereformeerde dominee! as hy heilige water op enigiets probeer sprinkel, gaan hy self-destruct.

 
At 10:43 AM, Anonymous Anonymous said...

Ek het baie beskermd grootgeword en gegee die feit dat hier soms wilde/wilpse goed op hierdie blog gepubliseer word wil ek net graag vra die volgende: Wat de hel is hierdie voorwerp as onderwerp van bespreking/bespiegeling?

Klagat

 
At 11:00 AM, Blogger maeree said...

klagat! ek dag jy's 'n dokter?

 
At 11:07 AM, Anonymous Anonymous said...

Maeree

Jy weet wat dag/dog gedoen het.

Elk geval ek is n skrywer, dit is nou ten spyte van die feit dat Do Kwang weier om my pennevrug te lees.

Klagat

 
At 2:41 PM, Blogger Freddy said...

Ek is seker die figuurtjie op die prentjie is veeldoelig. Ek sal net soms die sout/peper uithaal.

Nee, ek het nie so ene nie.

 

Post a Comment

<< Home

BlogAfrikaans.co.za