Tuesday, April 11, 2006

May the Weekend be with you

Die god van naweke het weereens oor my lewe geglimlag. Ter ere dus van die wonder van naweke, nóg 'n verslag getiteld "wat ek die naweek gedoen het":

Sondag:
Tot by my middellyf toe in die sneeu vasgesit, soveel so dat ek uitgegrawe moes word.
Met 'n snowmobile rondgejaag in die Sweedse wildernis, op soek na takbokke. Hout gekap, vuur gemaak en vleis gebraai (op die Sweedse manier: poloni op 'n stokkie) in die sneeu, tussen die takbokke. Giftige sampioene geëet (drie keer gekook, water elke keer afgegooi). Njammies.

Maandag:
Geski (maw geval en gekyk hoe 3-4 jarige kindertjies op ski's verbyjaag). Op 'n plastiek matras by 'n heuwel afgejaag.
Byna my nek gebreek.
Gedroogde takbok hart geëet (bleg).
Tradisionele Sami brood gebak in 'n communal wood-fired oond. Sneeuman gebou. Gekyk hoe die son ondergaan. Ninnies afgevries.

1 Comments:

At 11:40 PM, Blogger Appel said...

Dis cool!

 

Post a Comment

<< Home

BlogAfrikaans.co.za