Friday, April 07, 2006

Blieg

Blog blog bloggedy blog. Wat ’n wonderlike ding is ’n weblog nie! Vir wat het ek nie lánkal al gekliek van blogs nie? Daar wonder ek nog wat het van IRC geword, dag almal IM nou. Intussen blog die hele wêreld rustig agter my rug. Dit het natuurlik voor en nadele, hierdie vorm van een-rigting kommunikasie wat so maklik in ongebreidelde narcissisme kan ontaard. En duidelik net so verslawend as IRC kan wees. (Wie van julle onthou nog die dae? “Hallo, my naam is Maere en ek chat op die internet. My rock bottom was ’n R2000 telefoonrekening. Maar ek het nie geweet Kersdag is nie Call More tyd of dat internet op Jy-weet-waar ’n hooflyn oproep is nie!” Okay, dalk het ek laasgenoemde geweet.)

Volgens Koos Kombuis is die Afrikaans vir blog "blieg"- iets tussen "bieg" en "lieg".

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

BlogAfrikaans.co.za